Ta strona www używa plików cookies (ciasteczka) i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawień przeglądarki  i dalsze przebywanie na niniejszej stronie oznacza wyrażenie na to zgody.

Sage Symfonia 2.0 – to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach, wspierając codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwiając uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.

 

W skład linii produktów Sage Symfonia 2.0 wchodzą:

 

o   Finanse i księgowość – oprogramowanie przeznaczone do prowadzenia pełnej księgowości

o   Handel – narzędzie do zarządzania gospodarką magazynową, fakturowania oraz ewidencji rozrachunków

o   Kadry i płace – rozbudowany system do rejestracji wszelakich danych kadrowych pracowników, wspierający działy kadrowe w naliczaniu wynagrodzeń jak i w codziennej pracy

o   Środki trwałe – rozbudowane narzędzie wspierające działy księgowości w ewidencji  wszelkich niezbędnych informacji o środkach trwałych w organizacji jak i o operacjach z nimi związanymi

o   Analizy finansowe – rozszerzenie dla pakietu Microsoft Excell umożliwiające w łatwy sposób budowanie własnych arkuszy Excell wyciągających dane  do analizy bezpośrednio z programu księgowego.

o   E-box – Zestaw narzędzi niezbędny do elektronicznej wymiany dokumentów z urzędami, bankami a także z kontrahentami.

 

 

Kliknij poniżej i dowiedz się więcej o każdym z modułów